״בגיל 17 הייתי בתולה שמעולם לא הייתה לי אורגזמה.
אז כשהתחלתי לצאת עם אלכס באותה שנה, התרגשתי לא רק לקיים יחסי מין בפעם הראשונה אלא אולי לגמור בפעם הראשונה. חשבתי שמין PIV (חדירה) יהיה מדהים. זה מה שסוף סוף יגרום לי להשתולל.

אז אחר הצהריים קיצי דביק אחד, כשאמא של אלכס לא הייתה בבית, עלינו לחדר שלו וניסינו לקיים יחסי מין.

זה היה קשה בהתחלה. "זה מרגיש שאת שוברת את הזין שלי!" הוא אמר בשלב מסוים (סופר רומנטי, אני יודעת). אבל בסופו של דבר, קיבלנו את זה, הוא חדר, ובסופו של דבר גמר.

וזו הייתה האכזבה מכל האכזבות.

פשוט לא יכולתי ליהנות ממין כמו ש"הייתי אמורה ".

לא היה שום דבר מיוחד בפעם הראשונה שלי או בסקס בכלל, התברר. לפחות לא בשבילי. במשך שנים חשבתי שמשהו לא בסדר בגופי. פשוט לא יכולתי ליהנות ממין כמו ש"הייתי אמורה ".

והיה הגיוני שהרגשתי שאני לא נורמלית.

בהתבסס על מה שידעתי על יחסי מין, החדירה הייתה אמורה להיות מדהימה עבור נשים. אחרת, מדוע שאנשים יעשו מזה עניין כה גדול? מדוע המתינו אז עד הנישואין? מדוע זו הייתה הדרך ליצור חיים חדשים? מדוע כל אותן נשים צרחו בפורנוגרפיה? 
 

מכירות על מה אני מדברת?

 אפילו זיגמונד פרויד, הפסיכואנליטיקאי הנודע, אמר כי  האזור הארוגני ביותר של אישה  בוגרת בריאה הוא הנרתיק. הוא ויורשיו חשבו שנשים שאינן יכולות לגמור דרך הנרתיק בלבד הן לא בוגרות ו / או סובלות ממחלה פסיכולוגית.

לא פלא שנשים רבות חשות את הציפייה לגמור בצורה כזו. אפילו כמעט 200 שנה אחר כך.

למרבה המזל, עם זאת, יש לנו מדע שיעזור להבין את התפיסות המוטעות שלנו. אני יודעת את האמת, ובגלל זה, הלחץ מלגמור בזמן שהוא בתוכי נעלם כמעט. הנה כמה סיבות מדוע את לא צריכה להרגיש רע על כך שאת לא יכולה לגמור מחדירה בסקס- PIV 

מבוסס על מדע.

 

1. את בדיוק כמו רוב הנשים

על פי מחקר, רק כחמישית מהנשים דיווחו באופן מהימן שהן מסוגלות לקיים אורגזמה מחדירה בלבד. ועל פי ספרה הנמכר ביותר של אמילי נגוסקי: בואי כמו שאת, "נשים המאוננות בדרך כלל עושות זאת ללא חדירה נרתיקית, כולל כאשר הן משתמשות ברטט."

אז אם את אחת מהרוב המכריע של הנשים שאינן מתרגשות במיוחד ממשחק הנרתיק, את נמצאת בחברה טובה.

את כמוני. זה נורמלי. (ואם את מתרגשת מזה גם, את נורמלית!)

וכדי שיהיה ברור באמת, חמישית מהנשים שמגיעות באופן מהימן מחדירה, לא חוות זאת משום שבמקרה יש להן קשרים מדהימים עם בני זוגן או בגלל שהן אלות מין. זה הרבה פחות מעניין מזה.

 

2. האנטומיה שלך קובעת את  גורלך

כמה מחקרים מצאו כי יכולת האורגזמה של נשים במהלך קיום יחסי מין נקבעת עלי די מידת הקרבה לשופכה (החור בו פיפי יוצא מהגוף) לדגדגן.

זהו זה.

זה לא קשור לאופן בו חונכת או לעוצמתך המינית או לרמת הבגרות שלך (כפי שאמר פרויד).

בין אם את יכולה לגמור מחדירה זה לא ניתן לשינוי כמו אם את נמוכה או גבוהה. אז תפסיקי לנסות להכניס יתד מרובעת לחור עגול, הפסיקי לתקן את הדבר היחיד הזה. במקום זאת, התמקדי באזור החשוב ביותר להנאה מינית נשית.

 

3. הנרתיק אינו מרכז התענוג הנשי

מרכז התענוג הגברי הוא הפין. מרכז הנאה של הנשים הוא הדגדגן. אני חוזרת ואומרת, הדגדגן. לא הנרתיק.

הנה רקע קטן מדוע זה המקרה.

כאשר תינוק נולד, לעובר אין שום מין בהתחלה. ואז כשישה שבועות להריון, עוברים עם כרומוזום XY (זכר)  שטפון של הורמונים גבריים שמתחילים לפתח מה יהפוך את הדגדגן לפין, ומה יהפוך את השחלות לאשכים, ומה יהפוך את שק האשכים לתוך שפתי השפה (שפתיים של הנרתיק).

הדגדגן והפין הם הומולוגים (מבנים אנלוגיים), ולא הפין והנרתיק. הדגדגן והפין הם מרכזי ההנאה בקרב נשים וגברים, בהתאמה. שני האיברים מתמלאים בדם וגדלים בגודל כאשר בעליהם מתעוררים. שניהם מלאים בקצות עצבים שמעניקים לנו הנאה כשמגרים אותם.

העניין הוא: הדגדגן הוא במקום בו הוא נמצא. זה אחד המוקדים בכל מעשה מיני שאת עוסקת בו, אל תיבהלי מכך שהוא לא מרגיש כל כך מרהיב (כמו שעשיתי שנים רבות).

 

 4. סקס הוא לא רק על תינוקות

התיאוריה של פרויד לגבי הנאה נשית בוגרת היא שהיא מבוססת על מה שטוב לרבייה. לפיכך, אישה נהנית יותר מיחסי נרתיק מאשר מכל דבר אחר היא הגיונית. אחרי הכל, הנרתיק הוא החלק היחיד בגוף שהאישה זקוקה לו לצורך יחסי מין על מנת להיכנס להריון ולהעביר את הזרע שלו. על פי הגיון זה, מנקודת מבט של האבולוציה, הנרתיק צריך להיות האזור המהנה ביותר בגוף.

אבל רק אם את חושבת על יחסי מין כאמצעי להתרבות ולא שום דבר אחר.

 

בפרט אצל בני אדם, יחסי מין אינם קשורים רק ללידת תינוקות. אם כן, מדוע נשים מסוגלות לרצות יחסי מין לאורך כל מחזוריהן, גם כשהן לא פוריות (22 מתוך 28 ימים בממוצע)? ומדוע. קיימת הומוסקסואליות (אם יחסי מין היו רק על רבייה, מדוע כל כך הרבה אנשים מאותו מין רוצים לקיים יחסי מין זה עם זה)?מכיוון שסקס לא נוגע רק בהתרבות בני האדם. אלא גם על התחברות לבני אדם אחרים. כמין חברתי, הקשר הוא המפתח להישרדותנו, והסקס עוזר לאנשים להיקשר זה עם זה.

 אז תפסיקי לחשוב על יחסי מין בצורה האחת הזו. פין> נרתיק> תינוק (לא כולל את החלק האחרון אם את משתמשת באמצעי מניעה). זה לא כל העניין של יחסי מין. וכך גם הפין והנרתיק לא צריכים להיות המוקד היחיד בו.

מחשבות אחרונות

 זה לא אומר שאת צריכה לשכוח לחלוטין מלחוות אורגזמה אי פעם כשבת/בן הזוג שלך בתוכך. זה לא אומר שמין חדיר הוא בזבוז זמן חסר תועלת לנשים.

לעומת זאת.

למרות הפעם הראשונה שלי פחות כוכבית, אני גם אוהבת סקס PIV. אבל כשאני עושה את זה, אני דואגת להתחמם קודם ביסודיות (הרבה משחק מקדים). וכמעט תמיד אני נוגעת בדגדגן שלי באותו זמן.

בסגנון דוגי, למשל, או אם אני על המיטה נשכבת והואעומד / נמצא מאחורי, יש לי גישה נוחה לדגדגן. 

וזה נהדר.

אבל כך גם אורגזמה כאשר הפין שלו בפה שלי והוא נוגע בי או כשהוא יורד לי. או כשאני נוגעת בעצמי.

שיש לך מטרה ספציפית לגמור בזמן שהוא נמצא בך הוא שרירותי וגורם ליותר צרות ממה שזה שווה.

באופן כללי, עלינו להימנע מביצוע סקס מכוון מטרה. כשזה מבוסס על מטרה זה הופך להיות מטלה, מתח נוסף. במקום זאת, סקס אמור להיות הזדמנות לחקור, ליהנות, ובעיקר להרפות מהלחצים הרגילים של חיינו.

תשכחי מדבר אחד, תשכחי מהכל. למדי לשחרר. מכיוון שזו הדרך היחידה לחוות באמת את היופי העצום שהמעשה הזה, קשר אוהב, יכול להביא.

שלך: סמדר מלכה