סקס בסגנון דוגי הוא מצב מיני בו האדם החודר כורע על ברכיו או עומד מאחורי האדם המקבל.
הנה כמה סיבות מדוע כל כך הרבה אנשים אוהבים את זה ולמה הוא כזה נהדר:

מאפשר חדירה עמוקה יותר!
הוא בדרך כלל נוח פיזית לשני הצדדים.
מראה את השלל.
מתעסק באלמנטים של משחקי כוח.

אך עם זאת, המוניטין הזוהר של דוגי סטייל יכול להיות מתסכל עבור אנשים שלא מבינים את ההייפ. אמנם סקס סטייל דוגי יכול בהחלט להיות מהנה, אך הוא אינו מציע מקום רב לגירוי הדגדגן (לבעלות הפות). יש לו גם פוטנציאל להיות פחות אינטימי מתנוחות אחרות, מכיוון שאת והפרטנר לא מסתכלים אחד על השני.
זה בסדר גמור שאת לא אוהבת את זה.
אבל אם את רוצה לאהוב את זה (וזה נשמע כמוך), יש לי כמה רעיונות.

משחק הרמות ????????
יש הרבה "עמדות מיקרו" קטנות בסקס בסגנון דוגי, אני ממליצה לך לשחק עם מגוון העמדות השונות ולראות מה את מגלה. אם בן הזוג שלך הוא זה שעושה את החדירה, התחילי איתו כשאת על הברכיים והוא מאחורי גופך, ואולי תנסי משחק של הרמות שונות עם הידיים. אולי תשאירי אותן ישרות, אולי תשעני על המרפקים, או תשכבי כשהגוף שלך שטוח לגמרי. משחק כזה עם הידיים עשוי לעזור לך לגלות משהו שאת אוהבת.
את יכולה גם להגביר את החדירה אליך כך שאת תהיי יותר בשליטה. בקשי מבן הזוג שלך להישען על העקבים בזמן שהוא מרים את הברכיים שלך ועוטף אותם סביב גופו. נכון, זה קצת אתגר בהתחלה, אבל יכול להיות ממש כיף ברגע שתתמקדי בזה!

השתמשי בידייך ????????
אחת הדרכים הטובות ביותר להפוך את הדוגי סטייל למהנה יותר הוא לשלב חלקים אחרים בגופך, במיוחד הידיים שלך. החודר יכול להתחבר פיזית אלייך על ידי אחיזת הירכיים שלך ומשיכתם פנימה והחוצה בעוצמה דוחקת יותר. אמנם זה יכול להיות אינטנסיבי, אבל זה באמת עוזר להגביר את האלמנטים של משחקי כוח בסגנון דוגי. זה יכול להיות נהדר אם את אוהבת להרגיש נשלטת.
הידיים נהדרות גם לגירוי הדגדגן והפטמות. מכיוון שסקס בסגנון דוגי בצורתו הפשוטה ביותר לא עושה הרבה עבור הדגדגן, את תהני ככל הנראה מההנאה הנוספת מכך שתחקרי אזורים ארוגניים אחרים. אל תוותרי על לגעת בעצמך. ואל תשכחי משיער! בין אם זה ליטוף או משיכה, אנשים רבים מוצאים שמשחק בשיער יכול להיות אירוטי ביותר.

שני לוקיישן ????
סגנון דוגי היא תנוחה שקל לשלב במיקומים מהנים.
נסי זאת במשרד הביתי שאת נתמכת (במידה וחודרים אלייך) באמצעות כיסא או שולחן, או במטבח לקוויקי לפני ארוחת הערב. הגמישות של תנוחה זו פירושה שהיא נהדרת למין ספונטני. ואם את לובשת שמלה, אתם אפילו לא צריכים להיות עירומים לגמרי!
חפשי את ההשתקפות שלך.
אחד החסרונות הפוטנציאליים של דוגי סטייל הוא שקשה יותר לראות את פני בן הזוג. את יכולה לתקן זאת על ידי קיום סקס מול המראה. זה יכול להיות סופר מחרמן להסתכל ולראות הפרטנר מעניק לך / סוחף אותך - במיוחד באותם רגעים בהם את יוצרת קשר עין. (יאס, בייבי!)
ומה עם להרטיב?
לא תמיד רמת היובש מהווה אינדיקטור לשאלה אם אתם זקוקים לחומר סיכוך או לא. גם אם את אדם רטוב באופן טבעי, חומר סיכוך יכול לגרום לכל מיני תנוחות סקס להרגיש פי 10 קל יותר - וזה כולל דוגי סטייל.
ובלי שום קשר; פנו מקום לאינטימיות.
בעוד שמשחקי כוח ותפקידים דומיננטיים יותר כמו סקס בדוגי סטייל יכולים להיות לוהטים ומחרמנים להפליא, אנשים מסוימים עלולים להחמיץ את האינטימיות שמקורה בתנוחות אחרות. מצאו יחד דרכים קטנות להתחבר זה לזה. כי בסופו של דבר, לכל אדם ולכל זוג יש את מסלול התנוחות הקבוע שלו בדרך לאורגזמה.
כדאי לגוון ומומלץ מדי פעם לצאת מהשגרה ולהכריח את עצמכם להתנסות גם בתנוחות שלא נמנות על הפרטואר הקבוע.
אל תיקבעו על תנוחה אחת, יש מיליון דרכים שונות ליהנות יחד במיטה, צאו לחקור ביחד.
רוב הפוסט נכתב בלשון נקבה מטעמי נוחות בלבד אך מתכוון לכל המינים. שלכם: Semadar Malka